HUH, säikähditkö? Hmph, no ei sitte... Ihmiset siellä! En aijo ruveta puhumaan tästä päivitystahdistani, asia loppuunkäsitelty. Mitäs mitäs teille kuuluu? MINULLE EI KUULU MITÄÄN. PAITSI ETTÄ. Olen löytänyt animen ihmeellisen maailman! WHOO, WHII, WHÖÖ! Toisin sanoen; Tokyo Mew Mew RULES! Oon myös taas vaihteeks innostunu piirtämään! Koulussa piirrän Ichigoa ja sitten Puddingin tai Zakuron siihen viereeen (((: Siitä sitten kuva myöhemmin kun valmistuu. ALSO; olen oppinut skannaamaan! Juuri niin, minä, tekniikan ihmelapsi! Jaaaa tässäpä ensimmäinen 'taideteokseni'!

Loistavaa, eh? Comments?

Yhm, kyllä, minä tiedän että mittasuhteet ja tuo vasen pohje feilasivat, ei tarvitse muistuttaa... >D

Jaaaa nyt soi päässä:

Taivas lyö tulta, yläpuolellamme kaikuu kallioista ääni totuudeeeeeeeen!

Yöh. Kuka idiootti keksi ton kappaleen? O____________________O

~Nya~

~Kirsikka~